Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

środa, 3 lipca 2013

Projekt kuchni

Tak jak obiecałam - zaczynam wstawiać swoje projekty. Dla niektórych mogą one być zbyt monochromatyczne - ale cóż taki jest mój styl. Biel, czerń plus jakiś intensywny kolor. Poniżej przedstawiam Wam projekt kuchni - jeden z pierwszych jakie wykonałam. Wymiary pomieszczenia są identyczne z wymiarami pokoju na poddaszu mojego rodzinnego domu. Właśnie z myślą o tym pomieszczeniu robiłam tę kuchnię - taką chciałabym mieć. Być może kiedyś wprowadzimy się na to dwupoziomowe poddasze, bo rodzice powiedzieli, że jest ono do dyspozycji i jak chcemy możemy się tam wprowadzić Jest tylko jedno "ale" - no może dwa:) Przemyśl jest obecnie oddalony on naszych miejsc pracy o ponad 200 km, wiec remont jest na razie nierealny i jednak wolelibyśmy mieć swój dom, osobny z dala od rodzinny (ale nie za daleko:P). Co będzie, czas pokaże. Zostawiam Was z projektami. Może program w którym je robiłam nie jest tym z najwyższej półki, ale efekty wizualizacji i renderingu są zadowalające.









Buziaki!!

3 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba. Też lubię pomieszczenia w bieli i czerni + jakiś kolorowy akcent. Wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowocześnie i elegancko no i ten róż ja to w takich kolorach bardziej widziałabym moją łazienkę :) a kuchnia w bieli z czarnymi blatami z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem, takie charakterystyczne wnętrze szybko się nudzi i po pewnym czasie zaczyna być "ciężkie".
    Jeśli chodzi o kuchnię to stawiałabym na spokojniejszy wystrój: biel, stal, brak obrazów, ale za to oryginalny zegar ścienny i lapa oraz moje marzenie i znowu nie taka klasyka - betonowe blaty :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*