Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

niedziela, 9 marca 2014

Ślubny Make up

Hej Kochani! Znalazłam trochę czasu, więc wstawiam propozycje makijażu ślubnego. Nie jest to tradycyjny, delikatny makijaż, bo z pastelami na oczach bardzo się nie lubię:D Chciałabym żeby makijaż w dniu ślubu był wyrazisty - kreska obowiązkowa! Jednak na pewno nie chcę uzyskac efektu wampa, bo totalnie taki wygląd mi nie leży... Kilka propozycji poniżej. Sporo zdjęć pochodzi z bloga Maxineczki - jej makijaże są fenomenalne!









Który przypadł Wam do gustu? Ja nie mogę się zdecydować, bo podobają mi się wszystkie:)

6 komentarzy:

  1. You are lovely doll! amazing makeup inspiration!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie drugi od Asi - maxineczki :) Pierwszy jest śliczny, ale myślę, że byłby zbyt przytłaczający jak na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne, Maxineczka to mogłaby mnie do ślubu malować :) Marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks, your article very nice and I like :-)

    you may also like

    obat penyakit orchitis

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*