Strony

wtorek, 25 marca 2014

Zabiegana

Moja częstotliwość postów powala na kolana, ale niestety szał przygotowań ślubnych w pełni. Nie mam czasu jeść, nie mam czasu ćwiczyć, czasami nie mam czasu spać. Rozjazdy mnie dobijają - kocham swoje wielkie łóżko i kocham w nim spać opatulana kołdrą po czubek głowy. Ostatnio możliwość przespania się w ukochanych 4 m2 pościeli graniczy z cudem. Ale uwaga, uwaga! Wybraliśmy garnitur, zamówiliśmy obrączki. Już myślałam, że na ślubie założę pierścionek z automatu za 2 złote. Ale nie - złote cacka odbieramy 11 kwietnia, więc nie jest tak źle! A właśnie, przez to że nie mam czasu jeść (no do dobra nie mam apetytu - czas na przekąską może i by się znalazł) strasznie schudłam, suknia wisi na mnie jak na wieszaku. Przede mną jeszcze dwie przymiarki (najbliższa w kolejną środę) i będzie leżała jak ulał:)

Dzisiaj znowu jadę do Przemyśla, obgadać ostatecznie tort, odebrać zapowiedzi i ustalić rodzaj ciast. W środę nocka zarwana, bo wrócę do Lublina o 3 nad ranem, a w czwartek na 9 do pracy... wrrr. Chcę żeby było już po slubie, bo zamieszanie i brak normalengo rozkładu tygodnia mnie dobija.

Pomarudziłam, więc idę się pakować:)


Pudełeczka na drobny upominek dla gości weselnych:) 70 sztuk, ręcznie robione, siedziałam nad nimi cały dzień. Do środka planuję wsadzić po jednym Rafaello. Muszę tylko kupić fioletową wstążkę żeby przewiązać pudełeczka. 


Pierwsza przymiarka sukni - wisi strasznie, trzeba ją dopasować. Jest piękna <3


Buzziaki!

16 komentarzy:

  1. piekna suknia,szkoda,że u mnie waga stoi w miejscu

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka :) Fajny pomysł z tymi pudełeczkami i są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Suknia jest cudowna!!!! Moja też się szyje, i już bliżej końca, a nie sądziłam że tak szybko to pójdzie. My jeśtesmy na etapie zapraszania gości, i już mam dość tego wszystkiego naprawde!, i już schudłam 3kg, oby już nic więcej w dół nie poszło. Też bym chciała żeby było już po:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak będziesz miała fotki swojej sukni:) Chętnie zobaczę:)

      Usuń
  4. Już wglądasz w sukni bosko, a co dopiero bedzie w dzień ślubu? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. też postawilam na koronke, obraczki w te sobote i garnitur tez juz mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koronka zawsze wygląda pięknie:) Wybór jak dla mnie idelany

      Usuń
  6. Piękna suknia i Ty, promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ będziesz piękną Panną młodą ! ;o :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie z Ciebie piękna Panna Młoda! Pozdrawiam:) Nie chudnij za bardzo:);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zabrałam się za dietę pogrubiająca:D:)

      Usuń
  9. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nice, (obat miom ) lovely looks graceful and elegant. thanks for the info very useful, ( obat miom )I khusususnya in Indonesia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for sharing the information ( obat miom ) , which is very useful ( obat miom ) , especially mine in Indonesia ( obat miom ).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*