Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

sobota, 26 stycznia 2013

Naszyjnik

Od dawna chorowałam na duży, strojny naszyjnik, ale ceny trochę mnie przerażały... zwyczajnie szkoda było mi wydawać 80 złotych na coś, czego nie będę nosiła codziennie. Przejrzałam więc wujka google w poszukiwaniu inspiracji i tak oto powstał mój naszyjnik! Siedziałam nad nim około 3 godziny, a największy problem miałam z zakomponowaniem elementów, ale w końcu zdecydowałam się na finalną wersję i zaczęłam działać. Koszt materiałów to 12, 90 zł :D a więc prawie 8 razy taniej! I do tego ta nieopisana satysfakcja, że coś tak ładnego zrobiłam sama, haha! Efekty poniżej:) Naszyjnik ślicznie wygląda z małą czarną ze skórzaną baskinką ♥






5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) Taki trochę w stylu tych cekinowych kołnierzyków, które teraz się nosi. Idealny do czarnej/białej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi, dokładnie tak! kołnierzyki też były dla mnie inspiracją:)

      Usuń
  2. Wow! Cudowny naszyjnik! Ale zdolna jesteś:) Świetnie wszystko skomponowałaś!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne dzieła:)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, postaram się dodawać projekty DIY regularnie:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*