Strony

wtorek, 12 lutego 2013

Nowości

Chciałam Wam pokazać dwie torebki, w które niedawno się zaopatrzyłam:D Nie są jakieś markowe czy coś. Zwykłe - no name. Ale dla mnie są boskie! Osobiście rzadko kiedy zwracam uwagę na metkę, szczególnie, że naprawdę ładne ciuszki można dostać w sklepach bez markowego szyldu za niewielkie peniądze.

Nasz sobotni wypad udał się w 100%, wróciliśmy w niedzielę o 6 rano:P A co do sukienek to w końcu nie wybrałam żadnej z tych pokazywanych wcześniej. Zdecydowałam się na wersję bardziej casualową, czarny sweterek oversize i czarna mini - w tym czułam się najlepiej i wyboru nie żałuję:)

A choróbsko, którego pozbyłam się 2 tygodnie temu powróciło ze zdwojoną siłą. Moje zatoki umierają, tak samo ja. Zmykam więc do łóżka, bo jutro muszę wstać do pracy i być w miarę na chodzie....Ach jak mi się nie chce!









25 komentarzy:

  1. Brązowa skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brązowa super! Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love your bags :D



    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie 'proste' torebki. Ja poki co nie potrafię znaleźć dla siebie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Brazowa sliczna! Ta z kokarda tez, gdyby nie miala kokardy hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej czarnej kokarde z latwoscia mozna wyjac, dlatego miedzy innymi ja wybralam:) Jest troche retro a po wyjeciu kokardy pasuje niemalze do wszystkiego:)

      Usuń
  6. pozytywna osobka z Ciebie! :) ja podobnie jak Ty, nie zwracam uwagi na metki...nie codzień, i nie przy 'normalnych' ciuszkach... jestem na etapie wybierania butów do jogging'u o czym zreszta wczoraj pisalam, a tutaj czasem lepiej na metke popatrzec ;)...


    pozdrawiam! i dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o rzecz, ktora ma nam posluzyc dlugie lata to zgadzam sie ze wtedy warto na metke popatrzec- mamy wtedy wieksza gwarancje ze cos bedzie lepszej jakosci niz ubrania od chinczyka:p

      Usuń
  7. Obie mi się podobają, ale ta z kokardką taka wiosenna i delikatna jest:) Ja bym kokardy nie wyciągała, dzięki niej torebka ma w sobie "coś".

    OdpowiedzUsuń
  8. obie sa super, ale ten wiekszy shopper to moj faworyt :) miejmy nadzieje ze juz wiosna niebawem i koniec kichania i prychania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. torebki są rewelacyjne:) ta brązowa świetna bo ma ćwieki:p a ta z tą kokardką jest śliczna i w ogole bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam:0o

    OdpowiedzUsuń
  10. torebki są cudowne;)!
    nei mogę się zdecydować, która lepsza
    życzę powrotu do zdrowia;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. aj<3 ta druga jaka slodka :D
    dzięki za miłe słowa, dodaję

    OdpowiedzUsuń
  12. a propo poczatkow..nie wiesz moze jak ustawic tak,ze jak ty klikasz na Kosmetyczna bloggerka przechodzi na strone gdzie jest tak jak u ciebie moje blogi:..... i blogi ktore obserwuje?
    u mnie cos inaczej jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta druga jest przeswietna!:) zakochalam sie:)
    zapraszam do mnie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudeńka! Szkoda, że już mam torebki w tych rozmiarach, szkoda mi pieniędzy na nowe :(
    zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute buys! Loving that bow purse!

    xx
    Giovanna
    www.HeyLoveBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jejuniu jakie piękne !! chce je ;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muy bonitos los bolsos!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*