Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

piątek, 15 marca 2013

Photo mix

Nie próżnowałam podczas mojej nieobecności na blogu. Zdjęć nazbierało się dosyć sporo, tak samo jak pomysłów, a że zrobienie notek z ubiegłego tygodnia nie ma już sensu wstawiam więc mix zdjęć.










1. Mój zeszyt na zajęcia i ozdobne pudełko na pierdoły - obie rzeczy DIY - uwielbiam oklejać, malować <3
2. Mój dzień kobiet:)
3. Tiramisu (Winiary - pomysł na..) MNIAM!
4. Czekolada, czekolada, czekolada, kocham pod każdą postacią!!
5. Świeczniki z imitacji betonu - przywiezione z Holandii, relax:)
6. Eurobiznes! ukochana gra z z dzieciństwa! I camembert panierowany z Lida:P
7. Kot sąsiadów - słodziak!

PS. Zima mnie dobija! Od tygodnia w Lublinie sypie śnieg, a dziś za oknem śnieżyca, przez którą nie dojechałam do pracy, a mój S dotarł do swojej po 1,5h (normalnie jedzie 20 minut). Przegięcie... naprawdę... 

16 komentarzy:

  1. u mnie nie tylko sniezyca, ale i zawierucha :/
    przepyszne slodkosci na fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczne zdjęcia. :) Jakim aparatem je robisz? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękne wzory na zeszycie i pudełku! A kotek sąsiadów - śliczny! Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobilas mi ochote na tiramisuuu.....oh ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ! :)
    kochaniutki kotek na ostatniej fotce !

    OdpowiedzUsuń
  6. oo raffaello uwielbiam :) kociak sąsiada super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjęcia. widać, że masz dobry aparat

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie Ci to diy wyszło! też muszę okleić tak pudełko :) będę miała na biżuterię czy jakieś inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie miksy. Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post!:)) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Eurobiznes kto w to nie grał ;D i ja też obklejam pudełka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hurrah! Aftеr all I got а ωebsitе from wherе Ӏ be
    аble to actually tаκe helpful infоrmation regarding my study anԁ knowledge.



    Taκе a look at my web blog Http://Yoke05Fact.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Any fitness program should incorporate a гesistance
    (weight beɑring) training program with the goal of increasing muscle mɑss, develop bettеr athletic рerformance,
    or reduce body fat. Crossovеr crunch is anotheг grеat exercise for the ab muscles.

    Here is a sample meal plan for a weight trɑining diet.

    my ѡebsite; Turbulence Training Dߋwnload 2014 (Turbulencetrainingdownload2014.Blogspot.Com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*