Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

poniedziałek, 10 lutego 2014

Domowe leniuchowanie i nowości

Od czwartku jestem w domu - u mamy:) Postanowiłam ostatnią przerwę semestralną w życiu wykorzystać na całkowite leniuchowanie. Stąd mój przyjazd do domu i 5 dni wolnego od pracy:). Mam tez dla Was kilka nowości, które czekały na mnie w domu i włosowe specyfiki upolowane na promocji.

 Bag - Kazar

Torebka z Kazaru <3 Piękna, idealna i... nie moja:) Kupiła ją sobie moja mama, ale stwierdziła, że będziemy się nią wymieniać i na pierwsze dwa tygodnie mogę traktować ją jak własną. Ach te mamy :D


 Shoes - Blink
 
W końcu dotarły do mnie fioletowe szpilki z Blink'a. Jak się pewnie domyślacie (lub nie) będą to moje ślubne buty, bo wszystkie białe modele, które widziałam kojarzą mi się z komunią. Poza tym taki energetyczny kolor urozmaici z pewnością biel sukienki i jak dla mnie będzie wyglądał super. Zastanawiałam się nad wyborem rozmiaru, ale w końcu kupiłam 37- i dobrze. 38 nad którym rozmyślałam przez 1,5 godziny okazał by się za duży i musiałabym zwracać paczkę.

Maseczki z Biovaxu

Kupiłam 3 po 1,90 za sztukę. Dwie wydają się być całkiem spoko, zwierają w składzie olej makadamia, olej kokosowy i olej arganowy. Ciekawe połączenie, zastanawiam się tylko, czy nie obciążą mi za bardzo włosów. Przetestuję, to napiszę co i jak:). 3 maseczka jest do włosów suchych i zniszczonych. Niestety w sklepie nie doczytałam składu, w którym znajduje się ekstrakt z henny. Bardzo lubię mój kolor włosów z jaśniejszymi końcówkami i za nic na świecie nie chciałabym, żeby zmienił się on w jakiś inny - dlatego dla świętego spokoju wyrzuciłam maseczkę do kosza, żeby mnie nie kusiła.

Mgiełka upiększająca Timotei
Z olejkiem arganowym, migdałowym i ekstraktem z jaśminu. Producent obiecuje po zastosowaniu piękne, błyszczące włosy - czy tak jest? Jeszcze nie wiem, ale wkrótce dam znać jak spisała się na moich włosach.
 
PS Jaki kolor butów wyświetla się Wam na monitorze? U mnie na jednym jest piękny fioletowy (zgodny z rzeczywistym), a na drugim chabrowy:/









7 komentarzy:

  1. śliczna torebka, ale szpilki podobają mi się chyba jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za torebka i buty! Aż sobie w linka weszłam, zobaczyć ile kosztują... i może się skuszę. Ale chyba na inny kolor ;-)
    Bardzo lubię produkty z biovaxu. Zwłaszcza odżywki w sprayu. Włosy nabierają blasku, są mięciutkie! Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka :-) u mnie buty sa koloru chabrowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty super (wyświetlają mi się fioletowe), na pewno wykorzystasz je także po ślubie do zwykłych stylizacji. Bo takie typowe białe ślubne buty już potem raczej do niczego się nie nadają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie pracujesz jesli można spytać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*