wtorek, 11 lutego 2014

Zaproszenia ślubne

Wybór zaproszeń ślubnych nie był trudny, ale długotrwały. Przejrzenie wszystkich stron na allegro oferujących zaproszenia zajęło mi kilka godzin, ale poszukiwanie opłaciły się – zamówiliśmy zaproszenia idealne.

Podczas poszukiwań postawiłam sobie jasny cel – chciałam żeby zaproszenia miały:
  1. niestandardowy format,
  2. były eleganckie, ale bez przesady,
  3. były ręcznie robione.
Ostatecznie wybraliśmy (wybrałam? - Mój S. jest jakoś mało zaangażowany w tego typu sprawy – jak dla mnie nawet spoko, bo mogę wybrać co zechcę i tylko poprosić o akceptację, która zawsze jest pozytywna) zaproszenia koronkowe, które fakturą i kolorem korespondują z moją sukienką i motywem przewodnim naszego wesela:)




Jak się Wam podobają?

8 komentarzy:

  1. lovely blog


    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/
    Twitter / tumblr/ instagram: @fashionrlounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, takie inne... Jeszcze nie spotkałam się z koronkowym elementem przy zaproszeniach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie "inność" zadecydowała o ich wyborze:)

      Usuń
  3. Śliczne zaproszenia :)

    Zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Blog Award - bawmy się wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, nie widziałam jeszcze takich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne!! :) Ja własnie jestem na etapie zamawiania zaproszeń:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*