Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

niedziela, 2 marca 2014

Biała suknia

Na weekend przyjechała do mnie siostra. W planach miałyśmy kupno sukienki dla niej na moje wesele. Młoda zdecydowała się na śliczną, koronkowo-tiulową, czerwoną sukienkę (do kolan) - wygląda w niej super! Ja z kolei zakochałam się w długiej, białej sukni w stylu greckim. Jest piękna. Mam zamiar przebrać się w nią na weselu po oczepinach - będzie mi wygodniej i wgl - zawsze to dobry pretekst do zakupu nowej kiecki :D Sorki za jakość zdjęć, ale przy sztucznym świetle nie wychodzą najlepiej...






Jak Wam się podoba? Ja jestem oczarowana  <3 Szkoda, że zdjęcia nie oddają jej uroku, na żywo jest jeszcze ładniejsza:)


11 komentarzy:

  1. Kasiu!
    Wyglądasz rewelacyjnie.Szyk i elegancja.... no i to rozcięcie na biodrach... bardzo mi się podoba.
    Wszyscy będą oczarowani.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, suknia rewelacyjna, wyglądasz cudnie niczym grecka bogini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najwspanialsza suknia jakąs w życiu widziałam, idealnie i bardzo korzystnie w niej wyglądasz ♥ zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Piękna! Fajna dla mnie na drugi dzień:D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie robimy poprawin, więc pozostaje mi ją obrać po oczepinach. Drugi dzień będziemy odpoczywać na basenie:P

      Usuń
    2. *Oczywiście "ubrać" - literówka się wdarła:P

      Usuń
  5. CUDOWNA! WSPANIAŁA! Jaka Ty jesteś śliczna:) Sukienka na Tobie bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jest wspaniała!!! cudnie bedziesz wyglądała!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:):*